dinsdag 2 augustus 2011

Markten en workshops.

Morgen weer naar de Folkoremarkt in Den Burg. Ik heb er al zin in. Net de de kar volgepakt, klaar voor vertrek. Van 10.00 uur tot 16.00 uur kun je me weer vinden voor een van de banken.
Morgen met nieuwe haarbandjes voor jong en oud. Ook is er de mogelijkheid om zelf een mooie ketting, armband of haarband van zpagettie met kraaltjes te maken.

Zaterdag op vakantiepark De Krim in de Cocksdorp gaat heel erg leuk. Dan sta ik  binnen in het Paviljoen met een klein kraampje volgeladen met stofjes, kralen, zpagettie, wol etc.. En natuurlijk heel veel voorbeelden van ideeën om te maken. De dames en/of heren zijn gemiddeld zon 45 minuten bezig om prachtige werkstukken te maken.

Een tijd lang heb ik geprobeerd om deze workshops ook aan te bieden op mijn marktkraam. Helaas werd dit helemaal niet gedaan. Daarom heb ik besloten om hiermee te stoppen.
Deze week ga ik kijken of een korte klus, je eigen haarband, armband of ketting maken, wel aanslaat. Hier ben je maar 10 minuutjes mee bezig en je hebt een prachtig resultaat.

Dus uitproberen maar woensdag en donderdag!!!

Tot woensdag of donderdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten