maandag 29 augustus 2011

Rondleiding door mijn atelier.

De grote werktafel, nu klaar voor de Crafty Sundy. Opgeruimd perfect om patroon te tekenen of om  mijn lappendekens op uit te spreiden.

Wat is een atelier zonder opberkasten. Alles in dichte bakken ivm de huisstofmijtallergie van mijn oudste dochter. Al is het ook erg praktisch, je kunt zo zien wat erin zit. De schommelstoel dient als denkplaats. Meestal met een kop thee en stukje chocola erbij.

Nog meer stof, er kunnen nog heel wat projecten gemaakt worden!

De naai en les tafel, hier kunnen 6 naaimachines staan, ruimte genoeg voor iedereen.

Mijn planken waar niet teveel op mag staan! Anders vallen ze uit de muur. Het buro gebruik ik om foto's in te plakken, de klep is dicht, dan kun je de sooi erin niet zien!

Andere kant van de sta-tafel. Je kunt hier met zijn tienen omheen staan.

Mijn hulp, Duplo en Siepie. Ze laten graag zien welke stofjes lekker zacht liggen en wat ik toch niet goed heb opgeruimd. Meneer en mevrouw spelen graag met bolletjes wol, pijpenragers, katoenen balletjes en lapjes. Na het spelen zoeken ze het meest zachte lapje op om vervolgens de hele dag te gaan slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten