donderdag 11 augustus 2011

Webshop en de rest

En de webshop blijft maar 'bijna' klaar. Wat een werk zeg.

Jorian is druk bezig een logo te maken, hij word echt prachtig. Jorian maakt altijd een aantal opzetjes maar ik kan niet kiezen welke ik het mooist vind, ze zijn allemaal mooi. Wellicht een stuk of 10 websites openen zodat er op elke site één kan komen.

Morgen eerst maar eens een planning gaan maken. Op het moment loop ik over van bedenksels en weet ik niet waar ik moet beginnen om een begin te maken van het begin waar ik het begin niet van weet. In principe ben ik natuurlijk al begonnen maar weet ik niet vanwaar ik nu verder moet om het begin af te maken. Ingewikkeld, ja, zo gaat het dus in mijn hoofd ook. En dan de verschillende producten waar ik voor achter het naaimachine wil duiken moeten er ook nog komen en dan dit en dat. pfff. Heerlijk een eigen onderneming beginnen. Ik kan niet wachten tot de website online gaat en ik alles voor mijn Grand Opening in orde heb.

Dus aan de gang met een planning. En dan de planning nog navolgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten