vrijdag 15 juli 2011

Update

Joepie, de nieuwe collectie (Daisy Janie) is binnen. Het zijn echt prachtige biologische stoffen! Ik heb er vandaag mooie dingen van gemaakt, een rok, buttons, een briefpapierset en een toillettas. Binnenkort foto's!
Snel ga ik samen met Jorian foto's maken van de stoffen voor mijn bijna klare webshop.

Ook heb ik inmiddels geregeld om elke woensdag op de Folkloremarkt te staan van 10.00 uur tot 16.00 uur.
Dat ik op de Hoorender donderdag ga staan was al bekend volgens mij, dit is van 14.00 uur tot 18.00 uur. Komende donderdag is de kunst en boekenmarkt. Je kunt dan bij mij sommeltjes en boekenleggers maken.

Dan ga ik nog regelmatig op vakantiepark De Krim aan de slag om workshops te geven. Hier kun je bij mij lekker frübelen/craften; muizen, aardbeien, bedelarmband/haarband/ketting, een sommeltje, schaapje of wat dan ook. Iedereen is welkom. Komende zaterdag zal ik de eerste workshops geven daar. Bij mooi weer sta ik buiten bij de speelplaats, bij slecht weer sta ik binnen in het Paviljoen.

Tot dan.

1 opmerking:

  1. Leuk dat je ook een blog hebt !
    ik heb deze week bij je gestaan aan je kraampje in Den Burg en ondertussen zijn we alweer in Belgie !
    Ik ben volger geworden van je blog

    BeantwoordenVerwijderen