vrijdag 24 juni 2011

Update starters belevenissen

O wat heerlijk om voor mijn eigen bedrijfje bezig te zijn! Ik heb inmiddels contact gehad met de marktmeester van de Hoorender markten. Vanaf 14 juli (dag van het schaap) tot en met 18 augustus sta ik elke week op de donderag markt in Den Hoorn. Ook op de Hoorender landbouwdag sta ik de hele dag. Helemaal blij ben ik hiermee.
We zijn druk bezig om een webshop te maken waar ik straks mijn biologische en eerlijke producten kan verkopen, dit doet Media Creatief voor mij.
Dan ga ik, ik hoop zo snel mogelijk, op bezoek bij de groothandel van Biologische stoffen, Pure Fabricz. Hier heb ik helemaal zin in.
Dan ga ik nu flink aan de gang om mijn assortiment met jurkjes weer aan te vullen, hier heb ik er al een aantal van verkocht.
Weer lekker bezig dus, eigenlijk geen tijd om het huishouden meer te doen?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten