dinsdag 21 juni 2011

Markt op de Bonte Belevenis

Zondag, markt voor de smaakbelevenis op de Bonte Belevenis. Ik was best zenuwachtig, tsja wat moet je verwachten van zoiets!?
We kwamen smorgens optijd aan om vervolgens weer weggestuurd te worden omdat het nog zon k.... weer was. Om half 10 waren we weer present. We zijn toch buiten gaan staan, een hele luwe hoek was voor ons gereserveerd. Een uurtje later was de kraam ingericht door Martine en Mij. Gelukkig hadden we zeilen van de party tent mee en die konden als regenscherm achter dienen! En dat was nodig ook! Einde van de middag klaarde het alweer aardig op.
Het was een geslaagde dag. Mijn zelfontworpen en gemaakte jurkjes waren ook zeer in trek. Daar ga ik dus komende week weer flink mee aan de slag om mijn assortiment weer aan te vullen. Ik heb wat uitnodigingen gekregen voor andere markten en op de biologische stoffen werd goed gereageerd.
De letterbakken van mijn vader (voor jullie rechts) op onze kraam waren ook zeer in trek en Martine's tassen werden zeer goed bekeken.
Al met al een zeer geslaagde dag.

Op naar de volgende markt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten