maandag 6 juni 2011

Spanning en tijdsdruk

Zondag 19 juni sta ik op een markt voor slow food. Heel druk ben ik nu bezig om workshops te bedenken die aansluiten bij het thema! Ik wil de workshops geschikt maken voor zowel volwassenen als kinderen. In mijn hoofd ontstaan vele ideeen maar die moeten allemaal uitgewerkt worden voor die tijd. Nu moeten alle bedenksels nog gaan passen bij elkaar en een eenheid worden! Ik vind het enorm spannend en druk als beginnende ondernemer om dit allemaal alleen en naast mijn huidige werk als gastouder op te zetten. Het is ook geweldig leuk om al mijn eigen ideeen uit te werken en straks aan het publiek te showen. Het lijkt me geweldig om straks leuke en positieve reacties te krijgen. Natuurlijk zullen er ook mensen zijn die het niets vinden, een klein aantal hoop ik. Van mijn bedenksels heb ik proefmodellen gemaakt, mijn materiaal en verpakkingsmateriaal is binnen dus woensdag ga ik aan de slag om de eerste zelfmaakpakketten in elkaar te zetten. Zelf muisjes maken en zelf pizza's maken, natuurlijk van stof. Foto's volgen na woensdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten